lördag 28 september 2013

Är här

Jag har inte glömt bort bloggen. Har bara inte haft tid och inspiration att skriva. 

Hunnit vara till Stockholm ett par gånger denna vecka och varit på några viktiga jobbmöten. Mellan mötena blev det stopp för att äta dagens rawsallad på Renée Voltaire. Många fler verkar också tycka att det är ett bra lunchställe och i fredags fick vi stå med maten i hand innan vi till slut såg en lucka vid ett bord där vi trängde oss ner. Maten är värd besväret enligt mig. Peder var inte lika övertygad...


Idag har jag varit en sväng på bondens marknad i Umeå, innan det var dags att åka uppöver. Vilken lyx att få handla lokalproducerade kravodlade grönsaker. Har bunkrat upp värsta lagret och så kom jag på att jag bara ska vara hemma tre dagar innan jag åker bort igen... Typiskt, men jag kunde inte hejda mig. 

Nu har jag äntligen landat i stugan och ska vara här och jobba imorgon innan jag kör sista biten hem. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar