lördag 6 juli 2013

Dag 32-36 - Utmanande vecka

Insåg precis att jag inte skrivit något sedan i måndags, och nu är det lördag. Måste säga att den här veckan är galet intensiv, ruschig, kul, jobbig och mycket mer. Jag har varit på seminarier, möten, mingel, fester och event. 

Maten? Ja, jag kan inte säga att jag levt på raw food. Har inte funnits tid. Nån dag blev det ingen lunch och nån dag blev det ingen middag, så det har varit lite si och så med maten. 

Har upplevt DJ Battle. En fest som vimlade av kända personer från media och massor av andra. Beskrivs som DEN festen. Själv tog jag mitt förnuft tillfånga och såg till att det inte blev alltför sent då vi skulle ha vår seminariedag dagen efter. 

Den påföljande dagen var jag med i Torsdagsaktionen, som demonstrerar för att bristande tillgänglighet ska bli en diskrimineringsgrund enligt lag. Regeringen kom ut och visade sig. 


Sen var det dags för våra egna seminarier där vi lyfte viktiga frågor inom den personliga assistansen. 

Fick även biljetter till omtalade TEDx Almedalen. Inspirerande talare höll oss vakna till efter midnatt. Blev inte många timmars sömn den natten heller. 


Vi var på CP-ölfest. En del känner sig provocerade. Jag säger: Ha, ha. 


Men nu börjar det vara nog med seminarier och festligheter och skräpmat. Imorgon bär det vidare till Skåneland. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar