söndag 16 december 2012

Tredje advent

Bara en vecka kvar nu, till jul alltså. Jag tänker spendera veckan i Umeå, jobba och förhoppningsvis hinna med att göra lite julshopping. Hoppas affärerna behagar ha öppet länge på kvällen den här veckan. Som vanligt blir det julklappsinköp i sista sekunden. Tycker alltid att jag har så mycket tid och så plötsligt har den där tiden bara gått och försvunnit bland allt annat som ska göras. Det är alltså på samma vis för mig som för de flesta andra verkar det som, så jag ska inte gnälla. Jag tycker ju om shopping, helst bara inte under stress.

Hos Helena har det varit full rulle ikväll med förväntansfulla barn som väntar på julafton.

Elias står för bordets sötaste, och även brandfarligaste, dekoration. Se nedan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar