söndag 23 december 2012

Hänt i veckan

Sitter bänkad framför TVn för uppesittarkväll och strötittar på bilder från veckan som varit.

Den har mest inneburit jobb, med spring på stan mellan varven. Här tar min fantastiska syster Helena och jag en middagspaus i julshoppingen.


Snön föll över Sävargården där mina härliga kollegor tackade av mig med jullunch. Jag kommer att sakna dem och det blir konstigt att inte gå till kontoret i Umeå, även om jag tänker titta förbi då och då.

Kollegorna känner mig förstås och hade tagit fasta på min faiblesse för ost och vin. Jag kunde inte låta bli godsakerna utan kalasade på dem igår kväll. Ska se om jag smaskar i mig resten ikväll.

En annan som också kalasat är katten, som intog en uppochnervänd förstenad pose efter att ha fått kattmynta.

God jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar