fredag 20 januari 2012

I love shoes!

Okej, här kommer ett ytligt inlägg igen, som kanske intresserar föga, men jag kan inte låta bli :-) Sen ska jag inte tjata om skor.  Vill bara säga att jag älskar skor. Som tur är har jag väldigt svårt att hitta skor som passar, annars skulle jag nog spendera alldeles för mycket pengar på skor. Det senaste köpet kändes i alla fall helt befogat, eller...? Två par vinterskor. Ett varmt, men inte så chict, och ett par varma och chica. Hade först tänkt skicka tillbaka det snygga paret eftersom det kändes lite onödigt att köpa dem, men så upptäckte jag att de ju är gjorda av ekologiskt och återvunnet material så jag behåller dem!
Det är för övrigt inte bra för plånboken att man kan sitta i Joeström, långt från alla butiker, och ändå shoppa hur mycket som helst. Internet…

De lite tjusigare skorna.


De mer funktionella skorna. 

2 kommentarer:

  1. Man kan inte ha för många skor men man kan ha en för trång garderob.

    SvaraRadera