lördag 10 augusti 2013

Dag 70 - Plan framåt

Igår blev det middag på Nannas. Jag åt deras Sik Nicoise. Sallad med rökt sik. Jättegott! Den salta fisken, med de fräscha grönsakerna. Super! 


Jag har börjat fundera lite på hur jag ska lägga upp det här med kosten efter den mer intensiva rawfoodperioden. Jag vill inte helt överge raw food. Ärligt så försöker jag lugna min entusiasm över raw food, som jag känner emellanåt. Jag vill inte bli för extrem och jag tror att det blir lite mycket att försöka äta bara raw food. Emellanåt har jag ju fuskat lite, men då också fått testa lite alternativ och i nuläget tänker jag mig att jag kommer att lägga till fisk och skaldjur och lite ost, men i övrigt försöka hålla mig till den väg som jag har gett mig in på. Fisk och skaldjur är gott och nyttigt och ost är... gott! Efter den här perioden ska jag fortsatt försöka hålla mig från vitt socker, gluten och alltför mycket mjölkprodukter. Det kan hända att jag tänker annorlunda om ett tag.

(Jag såg att jag strulat till numreringen på dagarna för några dagar sen och försökte ordna till det, men nu blev inläggen lite omkastade. Får inte till rätt ordning. Ursäkta för det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar