lördag 11 februari 2012

Morgon i igloon

Den som tror att det är kallt att sova i igloo har fel. Inatt hade jag först svårt att sova för att det blev så varmt, men med vintersovsäcken öppnad maximalt och med endast sommarsovsäcken och en filt runt mig så gick det bra att sova.

Mitt i natten skällde en räv och Zappa lyfte på huvudet och morrade lite dovt, men fann sig sen tillrätta igen.

Nu är det väl snart dags att kliva upp, men jag vet att det kommer att kännas lite kallt att lämna sovsäcken så jag drar mig lite.

4 kommentarer:

  1. Nu har du skämt bort Peder med trevligt sällskap, så nu vill han nog ha med dig varje kväll.Dra upp några rediga firrar så är middan räddad.Kramen Harriet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja se, varje kväll blir det inget med, men gärna någon sväng till :) Kul att du hittat till bloggen! Kom och hälsa på mig i Hemavan sen, snart inflyttad.

      Radera
  2. Hej, brukar följa din brors blogg och hittade till dig via den. Vilken tuff tjej du är! Kommer definitivt besöka dig igen :)

    SvaraRadera