tisdag 1 april 2014

Mycket nu

Oj, nu har jag varit dålig på att skriva. Just nu är det alldeles för mycket som händer i förhållande till tillgången på tid. 

Ränner i vanlig ordning upp och ner genom landet. Förra veckan blev det en sväng till Stockholm igen och så hem och nu är jag på väg ner igen. 

På vägen hem i helgen blev det ett stopp hos moster Helena som fyllde 70 år. Det var trevligt att träffa släkten och äta god mat. 

Det blev dessutom äntligen en fisketur på sjön. Har haft så lite tid att vara ute och när jag väl varit ledig så har vädret inte varit på min sida. 

Och så kom den här lilla gullhunden på besök. Nog skulle det vara mysigt med hund, men jag antar att den behöver en matte som är hemma lite oftare, annars torde jag få en uttröttad hundvakt...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar