tisdag 15 april 2014

En liten resumé

Det har varit mycket roligt de senaste veckorna.

På jobbet hade vi vårens stora konferens förra helgen i Stockholm, inklusive jubileumsmiddag och fest. Själva maten var ingen höjdare men festen var trevlig, skrålade i sång tillsammans med kollegorna till bandet som spelade. Facebookvänner har nog sett bildbevis också ;)

Helgen som nyss var hade jag besök av mina goda vänner Josefin och Maria. Jag kom hem fredag kväll efter att ha varit vaken från klockan 3 på morgonen, hunnit flygvägen Umeå-Stockholm för ett möte och sen Stockholm-Umeå + 40 mil i bil och sen blev det utgång på krogen när jag kom hem. En aningens övertrött så hade jag ändå lite energi över. Yolo, brukar det väl heta.


Lördagen blev det en sväng på sjön där vi fiskade, dock utan något vidare resultat, men trevligt hade vi i alla fall.


Efter att ha käkat god middag hemma i form av räkfrossa tog vi ännu en tur ut på krogen och dansade mest hela kvällen.


Nu försöker jag återgå till nåt slags normalt hemmatillstånd. Imorgon jobb, men sen blir det ledighet över påsken. Tjohoo!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar