söndag 23 februari 2014

Uppe i varv

Borde vara dags för ett inlägg nu. Det har varit fullt upp på sistone. Flängt hit och dit genom landet. Bjuder på en bild från Malmö, en stad som jag gillar mer och mer, men attans vad det är kallt där jämt.


Hinner knappt med att stanna till och reflektera mellan varven. Det är väl både bra och dåligt. Bra att ha en del att göra, dåligt när det blir lite väl mycket. Jag har en tendens att gå upp en del i varv och blir som mest effektiv då det är mycket att göra, men så tror jag det är för de flesta. 

I fredags var jag förresten förbi läkaren och det ser fortfarande bra ut för kolesterolet med råkosten så det blir att fortsätta. Det blir mer och mer självklart för mig att äta raw food, eller mycket grönsaker och frukt, allt mindre nötter faktiskt. Bananer går det i mängder. Älskar mina smoothies! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar