söndag 6 oktober 2013

Raw på resa

Har kommit mig till Malmö. Ska jobba här en vecka. En massa kul som väntar. 

Jag har inte gett upp om rawfooden. Det kanske verkar som det när jag äter pizza och renskav, men merparten av mina måltider är faktiskt raw. Genom de avsteg som gjorts denna vecka har jag ändå känt att jag ätit för mycket kokt mat. Känner mig stelare i kroppen. Tänkte nu försöka mig på att ändå äta så mycket raw food som jag kan, även om jag inser att jag inte kommer att hålla mig helt till raw food. Det måste vara hanterbart där jag befinner mig.

Idag började jag som vanligt dagen med en smoothie, sen blev det färsk juice på Arlanda. Satt där och jobbade en stund. Trasslade med sladdarna som vanligt :-)


Innan vi åkte vidare blev det ruccolasallad med kyckling och portabello, inte helt raw, men jag tänker att kyckling ändå är ett hyfsat hälsosamt alternativ. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar