måndag 11 juni 2012

Mycket och ännu mer

Jag uppfattas nog som väldigt lugn av de flesta, och visst, jag är en lugn person, men jag har tydligen svårt för lugn runt om mig. Då blir jag genast rastlös och börjar se mig om efter vad jag kan hitta på för förändring i mitt liv. Detta är förmodligen frustrerande för både arbetsgivare, kollegor, assistenter och andra i min omgivning, för man vet aldrig vad jag har tänkt ge mig i kast med och jag ändrar mig ständigt och behöver rätt stor frihet att kunna göra som jag vill också. Jag finner nu att jag återigen gett mig i kast med nya saker och kalendern fylls allt mer. Hur gör man egentligen för att ha lite mindre att göra utan att bli rastlös och inte ta på sig en massa saker? Jag är ju inte direkt nöjd med för mycket att göra heller. Lagom verkar dock inte vara något som jag bemästrar.

Min stackars papperskalender håller på att se lite sliten ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar