onsdag 16 juli 2014

Sommartid semestertid

Jo, jag har semester. Varmt har det varit också, men nu har det svalnat av lite. 

Jag var i Almedalen under Almedalsveckan i vanlig ordning, och det var kul. Den veckan är en perfekt blandning av jobb och nedvarvning inför semestern. Kul och väldigt givande. Den inte så politiskt intresserade delen av mig förstår då att vi hela tiden omges av politik och att man kan tycka att man inte bryr sig, men visst tusan har vi alla frågor som vi bryr oss om och under Almedalsveckan samlas många eldsjälar och det inspirerar. 

Tog visst inga bilder på folkvimlet men väl 

En solnedgång i Visby


Bodde bra 


Åt god mat


Såg något märkligt


Efter Almedalen bar det hemåt, men med ett par dagars stopp i Umeå, så jag hann träffa några vänner och sen har det blivit att njuta av värmen som sällan når den senaste veckans temperaturer. 

Nu undrar jag bara vad sommaren har mer att bjuda på. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar