söndag 9 mars 2014

Busy doing nothing at all

Melodifestivalen igår. Ett program som jag brukar se fastän jag egentligen inte är så engagerad och jag har sällan nån favortilåt heller. Jag var inte engagerad igår heller, men jag såg programmet. Utomhus var det ett riktigt snöoväder, för att inte säga storm, så någon annan aktivitet än tv-tittade var inte på tal. Bara att hålla sig hemma.

Idag känns dagen som titeln på den som blev tvåa igår. Precis. Jag tänker göra ingenting. För det mesta får jag dåligt samvete för sådana dagar. Va, är det verkligen ok att inte göra något särskilt?! Jag ska försöka. Kanske blir det ett litet träningspass i alla fall, men i övrigt inte så mycket. Kanske se nåt på paralympics, men det är ju sport och sport tillhör ju inte heller det som engagerar mig mest. Vi får se. Jag ska inte jobba, tror jag.

Äta mat behöver jag göra i alla fall. På Nyhetsmorgon visar de mat från Green Kitchen Stories, en superhärlig blogg som jag brukar läsa. För er som vill ha mer matinspiration, kolla in Nouveauraw och säg att du inte blir lite sugen på att testa raw food. Vem behöver kött egentligen?

Nu ska jag göra ingenting. Ha en trevlig söndag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar