fredag 23 november 2012

Äntligen i Lilla huset

Jag tror det knappt själv men nu har jag flyttat in! Verkar som att jag dessutom kommer att vara hemma ganska länge. Det känns märkligt. Så lång tid med ständiga resor så någon månad utan resor blir underligt, men ärligt talat rätt skönt att få landa lite.

Det är nu jag har tänkt börja äta hälsosamt och ta itu med träningen och så vidare... Ja, vi får väl se hur det blir med den saken.

Jag hoppas att mitt nya kylskåp fortsätter hålla lämplig temperatur eftersom det är självreglerande. Dess föregångare behagar vara så tekniskt utvecklat att det bara håller kylan vid särskilt utvalda tillfällen, som dock inte synkats med mina utvalda tillfällen. Dagens moderniteter.

Det är i alla fall skönt att vara hemma. Hemma.

 
Lilla huset i novemberskrud
 
Mitt nya kylskåp

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar