fredag 23 mars 2012

Vilken premiär!

Har fått besök av bästa Josefin och Maria. De tycker visst att jag bosatt mig väldigt långt bort (från Umeå alltså). Bussresan tar en evighet, vilket jag håller med om.

Första måltiden har intagits och det kunde inte ha skett med bättre sällskap! Vi har haft en riktigt trevlig första kväll och nu är det premiärnatt i lilla huset och gästrummet kommer redan till användning.

Tidigare under kvällen hade jag också besök av Sara och Hanna, Ellinor och Agnes så det har varit en fullspäckad afton.

Nu dags att sova. Mot nya äventyr imorgon.

Kvällens dessert. Ser mysko ut. Rå chokladmousse, inget annat.

2 kommentarer:

  1. Säger man Grattis till huset ? Jättekul iallafall att du byggt hus o i Hemavan av alla ställen är inte fel :) Vi ska till Klippen efter påsk, då grabbarna är i backen kanske jag kommer förbi o kollar hur du har det. Vart i Hemavan är det ? Tänkte så att jag hittar dit. / Linda Uusimäki

    SvaraRadera
  2. Hej! Självklart att du ska komma förbi! Det var längesen vi sågs. Skickar ett FB-meddelande med vägbeskrivning. Kram, Sophie

    SvaraRadera