tisdag 7 augusti 2012

Sommaren har kommit - till mitt kylskåp...

Jag, som varit mäkta nöjd med min fina side-by-side kyl/frys, blev lite betänksam då den brummade oroväckande högt igår, men tänkte att den bara ville göra sig påmind. Ännu mer betänksam blev jag imorse då smöret var lika mjukt som min hudkräm. Insåg då till min förfäran att kylen inte fungerade, tror att det bör vara lite kallare än +20 i kylen. Hur är det möjligt då den är helt ny?!

Inte var det lätt att få tag i Electrolux heller och när jag efter upprepade försök äntligen fick tag på service så hade uppenbarligen han som tog emot samtalet inte fått nån semester i sommar eller så hade den slutat i katastrof för särskilt intresserad av att lösa mitt problem var han inte. När jag sen jagade reda på den person som ska laga kylen så var han snabb att säga att det i alla fall inte blir något lagat den här veckan. Electrolux ligger inte högt i kurs hos mig just nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar