söndag 22 april 2012

Lugnet har lagt sig

Det har varit en intensiv konferenshelg med debatt och massa annat matnyttigt på dagordningen, som alltid under IfA Debattforum och Rådsmöte. Mycket trevligt som alltid!

Nu är jag hemma hos Helena och njuter av en stunds lugn och ro. Imorgon bär det av på långkörning igen. Tycker faktiskt om att ligga längsefter vägarna emellanåt. Imorgon kväll befinner jag mig i en annan del av Sverige.

Nedan: Högljudd debatt från dagens Rådsmöte. Helgens mer komprometterande bilder undanhålls från bloggen... ;-)





På konferens får man ofta till sig även en del andra kunskaper som man inte visste att man levde utan. Dessa kunskaper tillgodogör man sig i huvudsak utanför själva konferenssalen och tillförs av andra konferensdeltagare. En av dessa oumbärliga kunskaper som jag lärt mig under helgen är hur man gör pökasörja. Inväntar nu tillfälle att få använda mig av denna kunskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar