söndag 9 september 2012

Mina vänner på Debaser

Man måste förstås ge sig ut i nattvimlet när man är i storstan. Vi gick till Debaser. Där spelade Mina vänner. Ja, alltså bandet hette så och är en av Malins bästa vänners killes band (hängde ni med?). Sök dem på Spotify och lyssna. Jag gillade både Debaser och bandet.

Annars hann jag med en del shopping, även om det mest blev att titta. Kan inte låta bli att titta på designerkläder, men inser att jag inte skulle lägga ut de summorna.

Vi hittade en härlig persisk restaurang på Söder. För att komma in snodde vi en planka från ett bygge intill och använde som ramp, man hittar alltid nån lösning. Jag åt en vegetarisk gryta med aubergine, nötter och kryddor och ris. Mat helt i min smak.

Det var helt och hållet en toppenkväll!

Martina och jag tog paus från shoppingen
och åt sushi i Gallerian.
 
Mina vänner på scen.
 
 
 
Den bruna sörjan på tallriken ser kanske inte god ut, men det var den.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar