lördag 29 september 2012

Bakat raw food-style

Satte mig med lite jobb idag. Jo, det är lördag, men ibland är det skönt att få saker gjorda. Agnes började dagen med att tycka att jag borde skaffa mig ett riktigt jobb, som i en affär. Ska jag ta henne på orden månntro?

Det kändes lämpligt att koppla av med lite bakning. Hjärnan behöver släppa det teoretiska ibland. Jag slog till på ett raw food-recept och har nu knåpat ihop en lila kaka till imorgon för den som eventuellt har tänkt titta förbi på lite fika och är tillräckligt modig för att testa...

4 kommentarer:

  1. Hm... Detta blir intressant... :-) Vi ses i eftermiddag. /Malin

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med dagen! Synd jeg ikke kan bli med i dag. Den kaka så spennende ut. Sender min munnskjenk ;)

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Tack för hälsningen, och presenten! Hoppas du kryat på dig. /Sophie

      Radera