onsdag 4 juni 2014

At home

Hemkomna sedan några dagar. Jag trivdes bra i London och hade nog kunnat stanna ett tag till. Regnet hängde över oss en del så vädret hade kunnat varit bättre, men jag var utrustad. Vädret på nyheterna definierades som "wet" eller "drier" och "only some showers". Undrar om kategorierna "dry" eller till och med "sunny" existerar?


Vi avverkade några mil till fots och hann även testa tunnelbana, buss, båt och tåg. Allt funkade fint med permon. Elektriska ramper på bussarna. Funkar bra i varmare klimat, men jag gissar att de snabbt skulle ge upp med is och grus i maskineriet. 

Maten måste jag nämna, för den var jättegod. Tror inte att jag åt nåt som var dåligt. Goda vegetariska rätter eller pescetariska. Mums. Jag som förväntat mig en grå massa av inälvor med ett tjockt lager fett på. Nej, jag har inga fördomar. Fick till och med se jackfruit och durian, många rawfoodares heliga graal. 


En retur till London är ett måste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar